Monday, January 3, 2011

On Demand:Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean TODDLERS

This Midnight Sale Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean TODDLERS will be SOLD OUT in a few moments!

If you do not want to be disappointed, be sure to order this product as soon as possible before its running out


Features
  • BROWN LEOPARD RPINT FLEECE COAT & HAT set features BUTTON-CENTER FLOWER STEM APPLIQUES and LETTUCE EDGE TRIM at the long sleeves and Peter Pan collar plus SNAP BUTTON CLOSURE hidden behind NOVELTY PINK BUTTONS.
  • Comes with matching/coordinating LEOPARD PRINT FLEECE HAT/BERET.
  • Machine wash. Imported.
  • Matching/Coordinating sister styles available in sizes 3M-6X, search for style(s): BNJ-6456.
  • More baby & girl party dresses available, search for: "bnj-girl-party-dress "

Check latest price here!

We've visited some famous online shopping and spend a lot of time to get a special offer Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean TODDLERS just for you. Get discounts up to 50% by clicking on the image below
product Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean TODDLERS special offer
Product DescriptionTechnical InformationCustomer Reviews

Product Description
Beautiful BROWN LEOPARD RPINT FLEECE COAT & HAT set features BUTTON-CENTER FLOWER STEM APPLIQUES and LETTUCE EDGE TRIM at the long sleeves and Peter Pan collar plus SNAP BUTTON CLOSURE hidden behind NOVELTY PINK BUTTONS. Comes with matching/coordinating LEOPARD PRINT FLEECE HAT/BERET. Machine wash. Imported. Of polyester - Exclusive of trim/decoration. Matching/Coordinating sister styles available in sizes 3M-6X, search for style(s): BNJ-6456. More baby & girl party dresses available, search for: "bnj-girl-party-dress "


Why Buy Black and White Bonnie Jean Girls 7-16 Dress Coat clothe Set The Bonnie Jean girls Coat is a 100% ... Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean ... Toddler Leopard Coat - Compare Prices, Reviews and Buy at Nextag Bonnie Jean Snowdrop Leopard" Fleece Coat ... BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Out... Beautiful BROWN LEOPARD RPINT FLEECE COAT & HAT set features BUTTON-CENTER FLOWER STEM ...
Hows beneficial of this Size-2T BNJ-6456B 2-Piece BROWN LEOPARD ANIMAL PRINT BUTTON-FLOWER STEM FLEECE Outerwear Coat/Hat Set,B26456 Bonnie Jean TODDLERS?

No comments:

Post a Comment